maanantai 18. toukokuuta 2009

Lehden sivuilla

Täällä on sitten podettu vatsatautia. Nyt oli sitten minun vuoro. Stressi kun loppuu niin minä takuuvarmasti olen kipeä.

Lehtien palstoillekin olen "joutunut". Tässä linkki juttuun.

Nyt sitten koetan saada aikani kulumaan tietokoneella, kun ei oikein mitään jaksa tehdä. Huivivaihtohuivi lähti perjantaina postin vietäväksi. Nyt vaan odotellaan mitä vastaanottaja tykkää.

Pikkasen olen yrittänyt tikutella ympyrähuivia, mutta ei oikein jaksaisi.

Mutta nyt taidan kokeilla joko tuo ruoka maistuisi. Jotain pitäisi yrittää syödä.

Kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille. Nyt siis jännitetään vielä että meneekö työ läpi. Onneksi sitä voi vielä täydentää jos arvioitsijat sitä mieltä ovat.

3 kommenttia:

MariL kirjoitti...

Pikaista paranemista! Mulla oli vuosi sitten näihin aikoihin vatsatauti, joka kesti yli viikon - alkoi sinä päivänä, kun tyhjät muuttolaatikot tuotiin sisälle ja päättyi sinä päivänä, kun muuttofirma alkoi kantaa laatikoita ja huonekaluja uuteen asuntoon. Varmaan ikuisesti muistan sen muuton, jolloin itse en voinut osallistua pakkaamiseen, vaan lähinnä huolehdin vatsani tyhjentämisestä...

Oikein hyvä nesteytysjuoma vatsataudissa on, kun litraan vettä sekoittaa lusikallisen sokeria ja ripauksen suolaa. Toinen hyvä, mistä saa voimia, on appelsiinimehu, jossa on lusikallinen hunajaa. Suosittelen! :)

Matleena kirjoitti...

Mahatauti ei ole mukava seuralainen, joten pikaista paranemista toivon sinulle! :)

Tupuna kirjoitti...

Paranemisia!

Krkkaappas, Linneani valmis. Kiitos ohjeestasi! :)

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...