keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Oletko seuraava ...

Oletko seuraava HOMEEN VALTAAMA?


Miksi ihmiset hiljenee kun puhutaan sisäilmasta, sisäilman vaikutuksesta terveyteen tai siitä kun sisäilma vei terveyden lopullisesti?

Onko se pelko että itse on seuraava vai joko ensioiree ovat jo pilkistelleet?

Onko työpaikalla kielletty puhumasta aiheesta ja on pelko työpaikan menetyksestä?


 Kumpi painaa vaakakupissa enemmän RAHA vai TERVEYS?

Jos kysyt sairasteuneelta niin vastaus on terveys. Muut ajattelevat raha edellä. Järjestys vaihtuu vasta kun terveys on mennyt. 

Miksi on niin vaikeaa tehdä yhteistyötä tämän asian kanssa? Miksi tämän asian takia ei osallistuta mielenosoituksiin tai edes somessa jaeta uutista tai saatikka kerrottas kaverille:"Hei, Minä taidan oireilla sisäilmasta."

Minä olen terveyteni menettänyt ja varmaan paljon muutakin tämän posmottamisen takia. Toistaiseksi henki pihisee ja happi kulkee vaihtelevasti keuhkoputkissa. Miksi minun sairastuneen täytyy pitää ääntä? Miksi ne jotka vielä vähän oireilevat eivät tee asioille mitään?

Paljon kysymyksiä vastauksia vailla. Nyt sinulla on mahdollisuus vaikuttaa edes kaveripiiriisi ja jakaa tämä postaus. Laitan loppuun linkkejä joissa kerron omakohtaisesti tästä helvetinmoisesta sairaudesta ja elämästä joka ei ole enää elämää.












Ei kommentteja:

Arvoisa kansan äänitorvi

Olen yrittänyt pitää sisäilmasta sairastuneiden asiaa esillä somessa sekä muissakin kanavissa esillä . Teidänkin somessa tai ihan livenä ko...